God morron!

Gomorron, gomorron! Ännu en härlig dag med - PM-panik! Men jag är nästan klar, så jag borde inte vara panisk mer än halva dagen. Elelr rättare sagt, kl 12 åker jag från lägenheten, och innan dess måste jag vara klar. Så är det bara! Det blir med andra ord några effektiva timmar nu på morgonen.
Jag har precis vinkat av älsklingen vid dörren, han skulle till jobbet och kommer alltså inte träffa mig förrän om en vecka när han också åker hem till götet för att fira påsk.
På tal om påsk, så har en kommit så snabbt i år att jag inte hunnit längta. Helt ärligt, den har liksom överrumplat mej. Tiden går verkligen fort nu för tiden.

Påskbilder i den här stilen är fina, och man blir så glad av dem. Glada färger, mysiga små ullbollar till kycklingar och blommor. Kan man bli annat än glad?

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0