Härlig måndag!!!

Solen skiner! Tänk vad glad man blir då solen bestämt sig för att skina, om så bara för några minuter. Men det ser faktiskt ut som att den är här för att stanna... Idag.
Gick upp för ungefär en timma sedan. Har sällskapat med älsklingen som skulle till jobbet. Stackarn, han var trött idag. Jag med, men jag ska ju inte jobba hela dagen, så mig går det ingen nöd på direkt.

Våra kära husdjur undulaterna väckte oss givetvis redan innan älsklingen skulle gå upp, så man vaknade inte med det bästa morgonhumöret heller. Hade inte Älsklingen varit så förtjust i dem (Läs: han älskar dem!) hade jag gjort mej av med dem på en gång. Men just eftersom han håller av dem så mycket kan jag inte med. Så därför är de kvar. Men undulater lever väl inte så länge ändå???

Idag är det, hör och häpna, plugga som står på att göra-listan. Plugga och träna. När älsklingen kommer hem ska han förbereda maten, så att den är klar när jag tränat, och sedan fortsätter vårt Heroes-maraton. Hähä.... Så jag har några timmar på dagen nu att stenplugga, så att jag inte får ångest ikväll. Wish me luck!

Imorgon är det dags för GG, vilket innebär att jag får se det på onsdag. Wie! (Vi har ingen tv... Hallå, vi är studenter!!!). Hoppas man blir lika modeinspirerad denna gången. Konstigt, men varje gång jag ser GG blir jag otroligt sugen på att skaffa en ny garderob (Innehållet, alltså). Bjuder på en morgonbild av söta Blake Lively, som spelar Serena i serien. Nu ska jag käka frukost!

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0