I'm back!

Hemma igen, trött som få. Redovisningen gick nog sådär, men det var det bästa jag kunde prestera idag med tanke på hur jag mår. Kommer knappt ihåg vad jag sa, men jag vet att jag och läraren hade skilda åsikter några gånger. Hm, hur bra är det egentligen? Well, nu är det iaf avklarat. Inget jag kan göra om.

Solen skiner, och det enda jag vill göra är att sova. Men först ska jag nog diska lite, för älsklingen blev uppringd av jobbet som ville att han skulle jobba idag så han hann inte. Men jag vill inte ha det stökigt, vilket rimligtvis leder till att jag får göra det själv om jag vill ha det gjort nu.
Bussresen hem gick skit. Hade precis orkat släpa mig till bussen och lyckades hitta en sittplats när bussen stannar. Länge. Tillslut ropar de i högtalarna att bussen har tekniska problem och att vi måste byta buss. Nice. Detta innebar givetvis ingen sittplats åt mig inte. Nepp, det blev till att stå upp. Jaja, sånt är livet. Inget att klaga på egentligen, jag kom ju hem. Liite senare, liite tröttare och liite mer sjuk. Härligt! Jag är åtminstone ledig resten av veckan nu, så då ska jag kurera mig. För jag ska för bövelen bli frisk. NU helst, men så snart som möjligt hade vart bra.
 
Nu ska jag se på film, tror jag. Det blir Amelie från Montmartre, som jag inte sätt ännu. Skärpning, Linda.
Har du sett Amelie Från Montmartre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0