Måndag

Sitter och pluggar. Igen. Det känns knappt som att jag gör annat. Men nu är det inte långt kvar, för på onsdag åker jag hem till gbg. Skönt! Ska åka direkt till pappas jobb och åka med honom hem. Mamma jobbar natten, så jag får ha lite kvalitetstid med pappa. Det händer inte ofta nu för tiden! Sedan får vi väl se vad jag hittar på. många som vill ses nu när jag äntligen kommer hem, och visst är det kul att jag är så populär. Men jag vet inte om jag orkar. Det är så jobbigt. Kan man inte bara träffa alla på en och samma gång? Missförstå mig rätt, det är klart att jag vill träffa alla tjejkompisar, men jag vill träffa alla så mycket att jag inte kommer hinna umgås med familjen. Jag måste boka in det effektivt, helt enkelt. Vill ju hinna jobba så mycket som möjligt också, så att jag får lite roligt i april.

Ingen träning idag inte. Var i skolan mellan 9 och 15.30, sedan åkte jag bussen hem och satte mig framför datorn för att plugga. Här sitter jag kvar nu, 4 timmar senare. :/ Fy! Fast jag hade en mysstund med älsklingen i ca en timme, så jag har inte pluggat hela tiden. Och när jag kollar på arbetet ser jag att jag inte kommit alls så långt som jag planerade. Hjälp! kan iofs bero på att jag sitter här istället. Nä, nu får jag rycka tag i mig. Dags att skriva klart!
(I wish..)

Vad gör du ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0