Meet mina underbaringar

Sådär. Nu har jag skickat in det. Nu kan jag inte göra något mer. Dags att lägga det bakom mig tills jag får reda på resultatet. Härligt, men läskigt. Tänk om jag missuppfattat uppgiften helt och hållet?
Nådde götet idag. Åkte från hemstaden med vårkläder på; skinnjacka och ked's tygskor. Nådde landets framsida med fötterna i vattenpölar och genomblött hår. Alltid lika härligt att komma hem...
Åkte till pappa, handlade (Mat, tyvärr..) och åkte hem. Åt mat, kollade på brorsan brutna arm (AJ!) och pluggade. Tills nu. Så nu kan jag med gott samvete ta påsklov. Eller rättare sagt; jag behöver inte göra mer än att plugga kurslitteraturen. Helt okej.
Ska börja mitt påsklov med att arbeta hela dagen imorgon. Sedan ska jag med mamma och träna på F&S, och efter det träffa Em på sushibaren. Härligt med lite girly update, precis vad jag behöver. Förhoppningsvis står det en tjejmiddag på schemat till helgen också, det är E och L som är på hemmaplan samtidigt och vill ses. Underbart! Detta är vad jag saknar allra mest i min nya hemstad; mina underbara tjejkompisar. Det går inte att hitta exakt några lika underbara där som de jag har här.
Nu ska jag sova, jobb väntar imorgon. Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Lugn dag efter en lång flygresa. Lycka till nu :)

2008-03-12 @ 22:55:53
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0