Morning!

Härligt med lördag!
Idag har jag planerat en hel massa, får se vad jag hinner med. Först på listan står iaf lördagsfrukost med min älskling. En sådan där god frukost, ni vet, med mackor, kokt ägg, varm choklad och müsli. Typ. Fast jag vet inte om jag orkar äta allt det? Tycker bara om att ha en massa frukostmat på bordet. Är skadad från barndomen, gissar jag, mamma är likadan.
Efter frukosten är det storstädning på g, vi får gäster ikväll. Lite friends som kommer över och käkar en lätt middag bara, innan vi sticker och bowlar och gör stan osäker (höhö).
Efter städningen ska jag försöka hinna göra en snabb raid på stan, (läs: shopping). Är ute efter lite vårigare kläder. Funderar på att dra en sväng förbi myrornas, för jag har en bild i huvudet på min drömkjol just nu, men jag vill sy den själv, och vad passar då bättre än en billig kjol som kan sys om?
Sedan bär det av till solariet, för nu är jag äckligt blek. Efter solningen blir det träning, och sedan hem, duscha, göra mig i ordning och laga mat. Och någon gång under dagen ska jag helst hinna plugga också.

Okej, let's face it; jag är tidsoptimist! men det är väl bäst att jag sätter igång. See ya'll later!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Tack för din kommentar.

2008-03-01 @ 11:12:05
URL: http://www.kirabira.blogg.se
Postat av: Moa

Tack=) kul att läsare uppskattar:)

2008-03-01 @ 11:24:31
URL: http://catcopy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0