Morning!

God morgon! Härlig dag idag. jag blir alltid så glad när jag vaknar och faktiskt går upp tidigt.  Dagen blir så lång då, och tro mej, en låååång dag är vad jag behöver idag.
Men vad står på schemat idag då?
* Skriva klart PM:et
* Sola
* Träna
* En snabbkik på stan
* Myskväll med älsklingen


Imorgon åker jag till gbg och min familj. Det ska bli jättekul att komma hem igen, och träffa mamma, pappa och brodra mi - mamma har frågat varje dag de senaste 4 veckorna vilken dag jag kommer hem. Hon har längtat - och jag med såklart! Men igår kväll fick jag ett konstigt sug. Jag ville inte åka till gbg ännu. Jag ville vara med älsklingen, plugga (!) och allmänt mysa i min nuvarande hemstad. Det. Har. ALDRIG. HÄnt. Förut. Fast jag tror att en stor anledning är att jag kommit in i träningen riktigt bra nu, och åker jag hem i 10 dagar kommer det att förstöras, eftersom jag inte har träningskort hemma och då måste betala för varje gång jag tränar. Det är inte roligt. Tänk att plötsligt betala 60 kr för varje enskilt träningspass. Suck. That's not gonna happen. Så många gånger iaf. Vilket innebär att mina fina (om än väldigt små) armmuskler kommer att försvinna. Nåja, iaf inte utvceklas något mer. Så det tar emot lite att åka hem. Mina rutiner störs. Dessutom vet jag med mig att jag är usel på att plugga hemma. Det går mycket bättre här, när jag inte har så mycket annat att göra om dagarna än att plugga, eftersom alla komisar antingen jobbar eller pluggar och älsklingen jobbar. Jäjä... Jag ska inte klaga. Jag har iaf en familj som faktiskt vill träffa mig, och det är jag väldigt glad över.

Idag fyller min kusin år. Grattis, C! Synd att vi inte umgås nu för tiden. Vad gör du theese days, C? Jag längtar till min födelsedag, för då är det sommar. Och jag längtar efter sommar, sol, bad och blommor. På riktigt! Tror aldrig jag längtat efter sommaren så mycket som denna vintern. Men nu är det tack och lov inte så långt kvar. Härligt!

Nej, nu ska jag springa bort till ica för att handla. Tänkte handla risgrynsgröt och göra risgrynspudding, för det har jag konstigt nog varit sugen på hela veckan. Får väl se hur det blir. Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0