Morning!

Sitter och väntar på att klockan ska bli redo så att jag kan gå till bussen. Har en viktig redovisning av ett pm idag. Jättenervös, och jätteförkyld. Perfekt kombo. Inte. Fattas bara att jag snorar ner hela seminarieledaren och blandar ihop alla juridiska termer med snörvlingar och nysningar. Det här kommer gå så bra. Verkligen! Men jag måste till skolan. Sedan ska jag hem o vila. Hela dagen.

Har sovit toppen inatt, inte vaknat en enda gång. Det är lyx under förkylningstider det. Nä, nu ska jag ringa E och sedan sticka till bussen. Ciao!

Ps: Dumma snön ligger fortfarande kvar. Så mycket för att få använda skinnjackan med ballerinor idag. Nehe, jag får vänta ett par månader till. Minst. Ds.

Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

hoppas det går bra! krya på dig :)

2008-03-27 @ 08:47:49
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0