Morning

God morgon! Härlig lördag, jag har sovit toppenbra. Jag och älsklingen struntade i middag eller bio på stan igår, vi åkte hem och fixade mys hemma istället. Vi käkade rostbiff, bakad potatis och tzatsiki med sallad, och givetvis en hel masse choklad. ;) Vi såg på Amelie från Montmartre, vilken var... bra. Den var underlig, och väldigt fransk. Men den var mysig. Det var så skönt att se en film som man kommer ihåg för att den skiljer sig från alla de där amerikanska filmerna man matas med hela tiden. Och Audrey Tautou var ju så söt i filmen. Jag förstår att fransmännen är stolta över henne.

Idag står följande på schemat;
*Plugga
* Städa
* Tvätta

Mhm, låter som en underbar lördag. Men jag måste verkligen göra alla ovanstående punkter, för jag ligger way efter. SÅ det är bara att bita ihop. Det kommer andra lördagar med fester och slapp. Men först; frukost. Mumma!
Frukosten är verkligen det bästa målet på hela dagen. love it!
Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0