Vackrast av dem alla

Good morning! Solen skiner, jag känner mig bättre och jag har en hel tom dag framför mig. Eller rättare sagt, jag är helt ledig fram till 16. Vad ska jag hitta på? En sak är iaf säkert: jag ska vila, vila, vila! Och se klart på filmen, Schindlers list.
Sedan väntar helg, där storstädning, plugg och tvätt står på schemat. Sexigt värre. Not. Men det behövs verkligen göras, allt av det. Vår lägenhet har inte blivit storstädad på brrr.. tre eller fyra veckor, så det är verkligen supersmutsigt överallt. Tvättkorgen svämmar över, och min sjukdom har gjort att jag ligger efter med pluggandet. Ingen rolig sjukdom dock, när man inte ens orkar hålla uppe en bok. Men idag eller imogron ska det bli skärpning, jag måste plugga.

Men vad ska jag göra kl 16? Jo, ja ska möta älsklingen i stan. Han har presentkort på Brothers som han ska göra slut på idag. Och jag får vara smakråd. :) Det ska bli kul att komma ut lite, och kolla lite i affärer. Även om jag inte ska handla något, vad jag vet. Sedan ska vi kanske gå på bio eller äta middag på stan. Vi får se vad vi vill, helt enkelt. Härliga fredagsplaner.


Nä, nu ska jag se klart på filmen.
Bilden nedan måste väl för övrigt visa det vackraste vårtecknet av dem alla? Vitsippan, såklart!

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0