Vågar jag?

Hm. Ska jag verkligen göra detta? Det är ju lite... ehrm... fjortis? Jo, men jag gör det. Snabbt, innan jag ångrar mig. Vaddå för något? Ett test, givetvis. Här kommer det dårå:

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, absolut! Fast oftast tror jag att den växer fram. Om jag hade kärlek vid första ögonkastet då jag mötte älsklingen?Mjo, fast jag vågade inte bli kär i honom. Hallå, jag var 16, han 20. That's big difference, i den åldern. Tack och lov att jag ändrade mig tilslut, och verkligen vågade. Han är det bästa som hänt mig.
2. Har du någon gång blivit sårad? Jag hade en crush på en kille när jag var 15. Vi var typ ihop, eller sådär nära sm man är alldeles innan man blir ihop. Iaf, när vi inte setts på två dagar får jag ett sms där han skriver att han inte är kär i mig. Skit, jag blev så himla krossad. Jag gillade verkligen honom (då) och höll på att bli riktigt kär för första gången. Annars inga brustna hjärtan.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Absolut:D
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Såklart, när man var mindre då. Då vågade man ju knappt säga något alls. ;)
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Såklart! Senast för 10 min sedan. :D
6. Har du haft en hemlig beundrare? Nja, mina beundrare har en tendens att göra sig ohemliga ganska snabbt.
7. Är du kär? Såklart! Som det känns nu kommer jag alltid vara kär i älsklingen.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Absolut. Ingen tvekan om det. Stort vackert bröllop med alla våra vänner och hela familjen.

TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon? Ögon.
2. Katter eller hundar? Katter! Gillar inte hundar, älskar katter.
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få verkliga kompisar.
5. Tv eller internet? Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Inget av det, Fanta!
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Romantisk hemmakväll. :)
8. Pengar eller lycka? Åh, det var svårt. Men jag är av den åsikten att jag tror att man inte kan vara lycklig om man har lite pengar. Så jag säger lagom med pengar som kan föräntas till mer, och massa lycka.
10. Msn eller mobil? Mobil, såklart. :) Nästan aldrig inne på msn längre.

Ojdå, måste kila ned till tvättstugan. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0