Makin' up some plans for summer

Nu är tvätten klar och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Med mindre än en månad till tentan så borde jag plugga, men jag har absolut noll självdisciplin idag. Jag funderar på att baka, eller att lägga mig i solen och njuta en stund. Vi får se vad jag ska hitta på.

Det ska tydligen bli kanonväder i helgen, vad härligt. Det är sådana dagar man borde åka hem till götet och inte vara i bläörebero. Bada i sjöar, kan det bli äckligare? Nä, missförstå mig rätt. Inget, och då menar jag verkligen inget, går upp mot ett dopp i havet. For real. Jag vill ha havet här nu. Tänk vad härligt att kunna lägga sig på klipprona en stund, ta ett dopp och sedan åka hem och käka middag. Det ska jag göra till sommaren. Denna sommaren ska jag inte glömma att njuta, för det är minnena jag kommer att leva på hela vintern sedan.
Mina sommarplaner? Jag ska jobba hela, hela sommaren utom vecka 26. Då blir det semester med mamma, pappa ch brodra mi. Iofs ska jag vara ledig v 35 också, tillsammans med älsklingen. Vad .jag ska göra på semestern? Vecka 26 sticker vi antgligen ut och seglar, men det beror på vädret. Kanhända det är toppenväder, då är vi nog ute hela veckan. Är det dåligt väder tar vi kanske bilen ned till tyskland eller frankrike. Vi får se, allt kan hända med min familj. :) Vecka 35 ska vi nog inte hitta på något särskilt, älsklingen och jag. Det blir nog mest njuta av sensommaren i götet, kanske ta en weekendtrip till stockholm. Vi är så att säga öppna för förslag. Det viktigaste av allt är ändå att det är finfint väder! Denna sommaren ska jag bunkra solljus så att det räcker till långt in på vårkanten. 

Det blir ju antagligen ingen resa för mig och älsklingen i sommar, vilket kommer bli lite trist. Men förhoppningsvis åker vi tillsammans med min familj till NY till hösten, över en helg bara. Hoppas, hoppas. Jag behöver något att se fram emot. Fast nu ser jag mest fram emot sommaren. Men iaf, jag har aldrig vart i NY, så jag hoppas att vi åker.

Nä, nu ska jag kolla på satc. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0