Min nya hobby

Mitt nya stora intresse är att smygläsa bloggar. Att sitta och läsa bloggar skrivna av bekanta eller till och med vänner, trots att de inte har en aning om att jag läser. Bloggarna utelämnar ofta saker personen aldrig hade sagt till mlig i vanliga fall, eller iaf inte på det sättet. Jag får reda på deras inre tankar och deras vardag - trots att jag inte ens pratar med dem så mycket i vanliga fall. Det är ett helt perfekt förhållande! Jag stillar min nyfikenhet samtidigt som jag får reda på en hel massa hemligheter. Det finns faktiskt fler än man tror som bloggar om sina högst privata tankar. Ibland är meddelandena krypterade, dvs. de skriver halvkryptiska saker. men man kan lätt luska ut hemligheten iaf, bara man vet tillräckligt mycket om personen. Och det gör jag, i många fall. Självklart är det roligast att läsa de bloggarna som skrivs av de man känner bäst och vet mest om.

Det är min nya hobby. Vilken är din?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0