Shopping

Onsdag idag. Solen skiner, jag har inga planer mer än att tvätta klart (vilket är snart, tvättiden slutar kl 10), plugga, kolla SATC och ev shoppa. En underbar dag med andra ord! Härligt!
Gårdagens shoppingtur var givande, tro det eller ej. Det senaste halvåret har jag inte shoppat mer än ett par skor och ett linne, men så fort våren kommer fram då får jag en sådan lust att byta garderob. Helt och hållet. Härligt! Gårdagens shoppingtur resluterade iaf i ett marininspirerat linne från hm, samt en gossipgirlkavaj med trekvartsärmar från samma ställe. Känner för att bli lite mer preppy, helt enkelt.
Hittade tre klänningar också, som jag inte köpte någon av dem. Det är därför jag funderar på att shoppa lite till idag, eftersom jag gärna skulle vilja ha åtminstone två av dem. Har ingen sommarklänning, och det måste man ju ha. Speciellt när de är så billiga! :) Gina tricot har fått in massa fina kläder. Hoppas bara på att de öppnar sin webbshop snart.

Hoppas posten kommer snart. Jag väntar ett paket! Innehåll sekretessbelagt.


Update: Nu kom posten in genom brevinkastet och det verkar som att jag får vänta ytterligare en dag på mitt paket. Trist.

Nä, nu ska jag kila ned till tvättstugan. Later!

Ps: Ändrade av misstag min bloggdesign igår. Hur får jag tillbaka den gamla? Buhuhuhu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0