Smidigt + dagens

Smidigt värre! Min blogg flyttades inatt, efter att jag begärt det ígår. Detta känns toppenbra, och flytten gick smidigare än vad jag trodde.
 
Dagens planer:
*Plugga fram till 12
*Skola 13-16
*shoppa efter 16
*Laga middag (ska testa ett nytt recept sedan, jag återkommer med recept och recension...)
* Ev. träna (om jag hinner... att det alltid blir lidande.)

Det ska bli en bra dag idag har jag bestämt mig för! Solen ska skina (även om det är molnigt nu), jag ska redovisa toppenbra på seminariet (även då föreläsaren är dålig och bara ser ned på oss) och jag ska hitta nya jeans i eftermiddag. Wish me luck! 

Nä, nu måste jag plugga! 
Hur ser din dag ut? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0