Tankar

Ja, härligt att plugga när man väl kommer igång. Men nu vill jag vara klar! Äh, snart så. Ska bara fila lite på det en sista gång så.
Jag sov härligt inatt. Var så himla trött hela dagen igår, och så äntligen vid halv tolv fick jag gå och lägga mej. Sov heeela natten, och när klockan ringde kl 7 imorses ville jag verkligen inte gå upp. Men så är det, måste sköta mig. Inga långa sovmorgnar här inte, vet inte när jag sov länge senast. Gick upp vid åtta hela helgen, dels för att vi hyrde motorcykel i lördags och för att vi somnade så tidigt (för att vara oss) på lördagskvällen.


Vårt förhållande känns verkligen toppenbra just nu. Så underbart! Allting funkar, inga gnisslor eller tistlar. Sen att vi har små egenheter båda två, jag menar det är ju helt normalt. Det känns så himla bra att allt funkar, och att jag känner mig så trygg i förhållandet. Snart har vi varit ihop i 3,5 år. Det är länge! Omg vad tiden går fort! Den bara springer iväg. E blev precis ihop med J, och är så nyförälskad som man bara är där precis i början. Men hennes glädje, kärlek och entusiasm smittar av sig, så jag blir nykär i älsklingen varje dag numer.
Jag vet att många runt omkring oss reagerar på att vi nästan aldrig bråkar. Vi har aldrig haft ett riktigt storbråk, vi har inte ens höjt rösten mot varandra. Många säger att det inte är bra att inte bråka, att man måste vädra sina känslor och sin irritation mot varandra. Men om det inte finns något att vädra då?
Vi diskuterar mycket, och löser våra problem på det sättet istället. Visst är vi inte alltid hjärtliga och puttinuttiga mot varandra, men vi brukar ta upp det som vi grämer oss över med en gång och löser det oftast genom en handvändning. Vårt förhållande är så himla bra! Jag är verkligen världens lyckligaste flickvän just nu. Hoppas det fortsätter så här lääääänge till!


Måste fila det sista på arbetet! Bussen går om en timme, och då ska jag vara klar. Blä, jag vill inte. Fast samtidiggt vill jag nog ändå. Kanske? Äh, vad faen! Linda, tvivla inte på dig själv! Du ÄR bra. Du har gjort rätt. Du har bra argument som håller. Så det så!
Måste pusha på sig själv ibland, höhö... ;)

None

Jordgubbar - mumma! Sommaren får gärna komma nu! <3
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0