Underbar helg!

Sitter hemma och pluggar. Eller ja, jag borde plugga men det gör jag ju inte såklart. Jag borde ha pluggat hela dagen, men det har jag inte gjort. Dåligt!

Helgen har iaf varit helt underbar! I lördags hyrde jag och älsklingen motorcykel och åkte längs kusten upp till smögen i det finfina vädret. Helt underbart! I smögen käkade vi varsin baguette med räkor, innan vi hoppade på hojen igen och åkte hem. Väl hemma insåg vi att det var långt kvar innan maten var färdig så vi åkte ut till havet och kollade på solnedgången. Mysigt! Det är kärlek när den är som bäst! Vi lämnade tillbaka hojen igår, men det lär inte dröja länge tills vi hyr nästa gång nu när vi fick reda på hur enkelt det var och hur roligt det var! Omg, jag vill ta mc-kort. Det ska jag göra, någon gång. I framtiden.

Kom upp till örebero sent igår kväll. Det var i stort sett bara att bädda rent i sängen och sova. Kylskåpet ekade tomt, så vi fick somna på fastande mage. Jag var borta och handlade för ca en timme sedan, så nu har vi massa mat hemma igen. Men det är tråkigt att handla mat. Eller alltså, själva proceduren att välja ut varor och så är inte tråkigt men att behöva betala för det sedan är inte kul. Jag är ju inte så van vid att alltid betala för maten... Resten låter jag vara osagt.

Har en big seminarieuppgift som ska in imorgon med, men den är jag givetvis inte klar med. Äsch, får sätta mig nu. Och jä*lar, nu kom jag på att jag glömt ringa jobbet om lönen idag. Shit! Hoppas det går att lösa!


Nä, nu måste jag plugga! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0