Nyfiken

Jaha, så börjar denna dagen gå mot sitt slut. Typ. Eller ja, klockan börjar iaf att ticka. Inte så många timmar kvar som jag har på mig att färdigställa PM:et nu.
Läste precis ut Jeffrey Deavers "Det tolfte kortet". Jag är värdelös när jag fått ta på en deckare, jag måste bara läsa ut boken så fort som möjligt för att få veta hur den slutar. Jag är nämligen sjukligt nyfiken. Så nyfiken att jag, som hittat en gammal kollegas blogg här på internet, hela tiden måste hålla mig uppdaterad om vad hon skriver och vad hon gör. Trots att vi inte ses nuförtiden, och trots att det inte spelar någon roll för min del vad hon gör. Jag är bara nyfiken.
NU ska jag börja plugga på riktigt. Vill. Inte. Alls. Blä! Men jag längtar tills det är avklarat. Och så fort jag sätter igång är det säkert inte lång tid kvar innan det är färdigt. Kan vi ju hoppas.
Just det ja det var ju länge sedan jag uppdaterade infon om våra nya grannar. De är fortfarande lika otrevliga och tar fortfarande ingen hänsyn till oss andra i huset. Men: de blev utskällda av en annan granne i helgen. Han som bodde under dem hade fått nog, och gav dem en rejäl utskällning. Yes! Så sedan dess har de varit ganska lugna. Inte spelat musik mitt i natten och inte slängt i dörrar eller lämnat soppåsar i trappuppgången. Hehe.... Hoppas nu bara att de flyttar. Eller är tysta. Är jag orättsvis? Äh, whatever, jag gillar dem inte. Kommer nog aldrig att göra det heller. Och vet ni vad? Det gör ingenting, för jag behöver inte umgås med dem om jag inte vill. Och just nu vill jag inte det. Hehe...
Nu blir det kvalificerad pluggtid. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0